info@assecuro.com.ua +38 (073) 102 63 50 Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Гарантія на товар від компанії Ассекуро

Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту.  Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія?

  • з моменту передачі товару споживачеві, якщо в договорі немає уточнення;
  • якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія йде з моменту виготовлення;

Обслуговування по гарантії включає в себе:

  • усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
  • обмін на аналогічний товар без доплати;
  • обмін на схожий товар з доплатою;
  • повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.